martes, 6 de enero de 2015

Benvinguts tots,

encara que en aquest blog consta el meu nom, el blog no és només meu. És de mi, de la meva mentorada, de noves experiències, aprenentatge i sobretot de una nova amistat.

Jo em dic Žanet (Janet), tinc 22 anys i visc a Palamós. Estic estudiant segon de Psicologia a la Universitat de Girona i va ser aquí on em vaig informar del Projecte Rossinyol.

Permeteu-me que us presenti de què tracta aquest projecte:

El projecte Rossinyol a la UdG pretén establir una xarxa de relacions, un conjunt de pràctiques i de dinàmiques entre estudiants de diferents facultats de la UdG i alumnes d’origen estranger de les escoles i centres de secundària de les comarques de Girona. La finalitat del projecte és afavorir la integració cultural, social i lingüística dels alumnes d’origen estranger i que la UdG i el conjunt d’institucions que hi participin contribueixin a la sensibilització entorn de la igualtat i la inclusió social.”

Des del principi, l’idea del projecte em va semblar interessant i emocionant. Em vaig apuntar amb molta il·lusió i quan em van afirmar la participació, vaig començar a planejar les activitats amb moltes ganes. Estava molt impacient per conèixer la meva mentorada :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario