martes, 6 de enero de 2015


Decembre

Aquest dia vam quedar amb les nostres amigues de Projecte Rossinyol. La mentora Alba i la seva mentorada Laura. Les quatre ens vam anar a un poble proper, Palafrugell, on inauguraven una pista de gel. Vam haver de ser les primeres a provar-la (jaja). Ens vam prestar els patins i vam entrar emocionades a la pista. No vam trigar ni un minut a caure. Ja que vam provar la duresa del gel, vam agafar l'equilibri, i poc a poc vam començar a patinar. La Laura va semblar una professional. Nosaltres tres anàvem amb més cura, però vam gaudir moltíssim. Va ser una idea brillant.





Dissabte va ser un dia especial. Fabi complia 13 anys. Vam quedar al matí i vam anar a esmorzar juntes. La Fabi no sabia res de la sorpresa que havia preparat per a ella. Quan vam acabar d'esmorzar, vam anar a Platja D'aro. Aquí la vaig portar a Minigolf, ja que la setmana passada li havia agradat tant. Ens ho vam passar molt bé les dues i vam riure molt. I perquè el dia acabés bé, després de jugar ens vam anar de compres.





Ja que feia un temps dolent, vaig dir a la Fabi que vingués a casa meva. Hi havia preparat la recepta per a les lioneses. Quan va arribar li vaig preguntar per si li agradava l’idea de fer pastissos. Va contestar "sí" molt il·lusionada. Vam preparar la pasta i vam començar a fer les lioneses. Ens vam guiar per la creativitat i vam fer pastissos de diferents formes. Mentre estaven els pastissets al forn, nosaltres vam jugar a la "Wii". Fabi semblava molt contenta i el joc que més li va agradar va ser el golf. Després de treure les lioneses vam preparar la nata i vam omplir els pastissets. Per cert que les vam provar, estaven boníssimes!







Vam quedar amb la Fabi per primera vegada las dues a soles. Tenia moltes ganes de ensenyar-li el poble i esperava que a ella també li agradés aquesta idea. La vaig recollir a casa seva i després ens "vam perdre" als carrers de Palamós. Vam visitar diversos llocs, entre ells, Museu de la Pesca,  Far de Palamós, Padro, El Port Vell, El Carrer Major i també vam fer una passejada per la platja. En principi ens costava parlar, i crec que les dues encara vam passar una mica de vergonya, però després no paràvem de parlar i vam descobrir moltes coses que ens agraden, ens vam riure molt i vam acabar passant el temps molt bé.






Novembre

Aquest dia es va organitzar la festa inicial. Van venir moltes persones, entre elles, el representant de la UdG, representants de l'institut i l’ajuntament de Palamós, els pares dels mentorats, els mentorats i els mentors. Havíem organitzat una petita activitat per descobrir les parelles (mentors-mentorats). A l'hora de realitzar-la ens va resultar molt divertida i crec que una mica vergonyosa també. Va ser el moment en què vaig conèixer la meva mentorada, Fabiola.


La Fabi té 12 anys i és d'Hondures. A Catalunya va arribar al gener, però encara que estigui vivint a Catalunya un temps tan curt, sap parlar el català molt molt bé. Em va dir que el català és la seva assignatura preferida. També li agrada pintar, sobretot es dedica als grafits, està aprenent a tocar la guitarra i també va esmentar que quan sigui gran, voldria ser una mèdica. He notat que té moltes ganes de conèixer l'entorn en el què viu i crear una bona amistat amb mi igual que jo amb ella. Aquest dia vam parlar de molts temes, em va presentar al seu pare i ens vam canviar el contacte. Aquesta setmana quedarem per primera vegada, ja tinc moltes ganes de veure-la.

No hay comentarios:

Publicar un comentario